Τεχνολογία

Πώς να σταματήσετε να ρωτάτε, “Γιατί ο ιστότοπός μου δεν φέρνει πωλήσεις;”

Πώς να σταματήσετε να ρωτάτε, “Γιατί ο ιστότοπός μου δεν φέρνει πωλήσεις;”

Ο ιστότοπος μιας εταιρείας είναι ένα από τα κορυφαία κανάλια μάρκετινγκ, δεύτερο μόνο μετά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, ο ιστότοπός σας δεν είναι απλώς ένα μέρος για να καυχιέστε για την ιστορία προέλευσης της εταιρείας σας ή να προβάλετε τις μοναδικές σας προσφορές: Είναι επίσης ένας βασικός οδηγός για μετατροπές πωλήσεων. Και κάθε φορά που αυξάνετε το ποσοστό μετατροπών σας, ενισχύετε τα συνολικά σας έσοδα.

Καταρχάς “Τί σημαίνει μετατροπή”

Σημαίνει πως απο απλός αρχικός επισκέπτης, ο πελάτης αυτός έκανε μια ενέργεια (πχ αγόρασε προϊόν, υπηρεσία).

Δείτε πώς λειτουργεί το τυπικό ταξίδι του ψηφιακού αγοραστή: Ένας επισκέπτης έρχεται στον ιστότοπό σας αφού αναζητήσει λέξεις-κλειδιά ή κάνει κλικ σε μια διαφήμιση. Ο νέος επισκέπτης αναζητά απαντήσεις. Εάν τα παρέχετε, ο επισκέπτης μπορεί να συμπληρώσει πρόθυμα μια φόρμα, να κατεβάσει μια μελέτη περίπτωσης ή να ζητήσει ένα ραντεβού. Η δουλειά σας είναι να κάνετε το ταξίδι και τη μετατροπή να πραγματοποιούνται απρόσκοπτα.

Διαβάστε το άρθρο
https://www.eprom.gr/pos-na-stamatisete-na-rotate-giati-o-istotopos-mou-den-fernei-poliseis/

Σχετικά Άρθρα

Βρετανία: Εξαρθρώθηκε η σπείρα χάκερ με το όνομα Lapsus$

RadioVoice

Viber: Εγκαινιάζει το ψηφιακό πορτοφόλι παγκοσμίως

RadioVoice

Υποκλοπές: Και νέα υπόθεση κυβερνητικού spyware στην Ευρώπη αποκαλύπτει η Microsoft

RadioVoice

BeReal: O αντίποδας του Instagram δείχνει πως «η ομορφιά βρίσκεται παντού»

RadioVoice

Έτσι θα βρείτε το κινητό σας ακόμα και αν έχει σβήσει από μπαταρία

RadioVoice

«Έπεσε» το Twitter – Προβλήματα για χιλιάδες χρήστες

RadioVoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα