Πολιτισμός

Η μετα-πραγματικότητα μέσα από την αφίσα του 24ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Η μετα-πραγματικότητα μέσα από την αφίσα του 24ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Μια μορφή χωρίς βλέμμα, ανοιχτή να «υιοθετήσει» το κάθε βλέμμα, την άγρια φύση και ένα εξωτικό πτηνό, χρησιμοποίησε ο δημιουργός κόμικ και εικονογράφος Kanellos Cob για την αφίσα του 24ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, που θα πραγματοποιηθεί από τις 10 έως τις 20 Μαρτίου 2022. 

Σε αυτή τη συνθήκη, τον «ταξίδεψε» δημιουργικά το κεντρικό θέμα της φετινής διοργάνωσης που είναι το Post Reality, η Μετα-πραγματικότητα. Αυτή, όπως λέει, είναι η δική του εκδοχή της Μετα-πραγματικότητας.
“Μια ανθρώπινη μορφή χωρίς χαρακτηριστικά στο πρόσωπό της. Είναι το πρόσωπο του καθένα και καθεμίας από εμάς που σηκώνεται πίσω από τα βουνά για να δει την νέα πραγματικότητα. Πάνω στα βουνά βρίσκεται ένα όμορφο εξωτικό πτηνό συμβολίζοντας μια πιο οπτιμιστική οπτική απέναντι στο άγνωστο”, εξηγεί ο Kanellos Cob στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ο πολυσχιδής δημιουργός, που υπογράφει την οπτική ταυτότητα του φετινού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ είχε επίσης αναλάβει την πρωτότυπη εικονογράφηση και την εικαστική επιμέλεια στην ειδική έκδοση «Αντίδωρο» του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, για το 2021.

Γεννημένος το 1985 στην Αθήνα, ο Kanellos Cob αφού τελείωσε τις σπουδές του στο Τμήμα Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης του ΤΕΙ Αθήνας, μετακόμισε στη Γαλλία για να σπουδάσει εικονογράφηση και κόμικ στην École Émile Cohl, και έζησε εκεί συνεργαζόμενος με πολλά έντυπα για σχεδόν δέκα χρόνια. Επέτρεψε στην Ελλάδα πριν από ένα χρόνο με αφορμή την έκδοση του γκράφικ νόβελ «Ο Ζητιάνος» του Ανδρέα Καρκαβίτσα (εκδ. Polaris) και τελικά «θυμήθηκε» όπως λέει χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα της χώρας του, «όπως το να μιλάς τη μητρική σου γλώσσα» και έτσι έμεινε, συνεχίζοντας τις συνεργασίες του και με γαλλικές εκδόσεις. 

Πέρυσι ολοκλήρωσε τη δουλειά του για το κόμικ «Γυμνά Οστά» σε σενάριο Δημοσθένη Παπαμάρκου (εκδ. Polaris) και αυτήν την περίοδο δουλεύει πάνω στο «Θησαυρό της Βαγίας» της Ζωρζ Σαρή από τις εκδόσεις Πατάκη, μια «ιδιαίτερα προκλητική δουλειά», όπως σημειώνει, καθώς απευθύνεται σε παιδιά στην προεφηβεία.  

Σχετικά Άρθρα

Γιατί το 1922 θεωρείται η χρονιά που άλλαξε τον κόσμο

RadioVoice

Γιορτή της μητέρας: Η Φίνος Φιλμ εύχεται «χρόνια πολλά» στη γνήσια Ελληνίδα μάνα (βίντεο)

RadioVoice

Έλληνες Αρχαιολόγοι προς UNESCO: Δυσοίωνο μέλλον για την Αγία Σοφία μετά τη μετατροπή της σε τζαμί

RadioVoice

Ιταλικά μουσεία θα επιστρέψουν έργα δανεισμένα από ρωσικές πινακοθήκες

RadioVoice

Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων: «Τα οράματα δεν υπηρετούνται με καθυστερήσεις»

RadioVoice

Αρχαία Νεμέα: Σπήλαιο Λιονταριού – πρώτος άθλος του Ηρακλή – Ο μύθος συναντά την πραγματικότητα! – Βίντεο, φωτό

RadioVoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα