Τεχνολογία

Γιατί τόσοι πολλοί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν την απόδοση επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ (ROI)

Γιατί τόσοι πολλοί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν την απόδοση επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ (ROI)

Επί του παρόντος, το 55% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Δεν είναι σαφές ποιο ποσοστό των ιδιοκτητών επιχειρήσεων επενδύει ήδη στο ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς πρόκειται για μια ευρεία έννοια που είναι δύσκολο να προσδιοριστεί με ακρίβεια. Αλλά ας υποθέσουμε ότι τουλάχιστον λίγο παραπάνω απο τις μισές των υφιστάμενων επιχειρήσεων ξοδεύουν χρήματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ με κάποια μορφή. Οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο ψηφιακό μάρκετινγκ εδώ και μήνες, χρόνια ή και δεκαετίες.

Μήπως δώσατε και εσείς 5€ στη προτροπή για διαφήμιση του Facebook και πιστέψατε πως θα κατακλυστείτε με χιλιάδες πελάτες ;

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχετικά Άρθρα

Social Media: Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να προκαλέσουν κατάθλιψη;

RadioVoice

Στην Ευρώπη η επικεφαλής κυβερνοχώρου των ΗΠΑ για να ενισχύσει την κυβερνοασφάλεια του ΝΑΤΟ

RadioVoice

ΗΠΑ: Το TikTok στο «στόχαστρο» του FBI για την εθνική ασφάλεια

RadioVoice

Οι τρεις πασίγνωστες τεχνολογίες που αναζητούν οι ταξιδιώτες

RadioVoice

Τι είναι το SEO; Δείτε 8 χαρακτηριστικά

RadioVoice

Twitter: Χάκερ δημοσίευσαν προσωπικά στοιχεία 200 εκατομμυρίων χρηστών

RadioVoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα