Οικονομία

ΔΕΔΔΗΕ: Προθεσμία 10 ημερών για την αποζημίωση ζημιών έως €600 – Η διαδικασία και τα δικαιολογητικά

ΔΕΔΔΗΕ: Προθεσμία 10 ημερών για την αποζημίωση ζημιών έως €600 – Η διαδικασία και τα δικαιολογητικά

Προθεσμία δέκα ημερών για τη δήλωση της ζημιάς προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών που εφαρμόζει ο ΔΕΔΔΗΕ.

Η αποζημίωση αφορά τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φτάνει μέχρι και τα 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε πράξεις του ΔΕΔΔΗΕ ή σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

  • Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
  • Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας, αλλά να είναι τυχαία.
  • Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:

* Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και

* Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.

  • Ο καταναλωτής να υπογράψει φόρμα με την οποία να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν σε αυτή τη διαδικασία αναφέρονται στη διεύθυνση: https://deddie.gr/media/16985/πρακτικά-βήματα-για-τη-διεκδίκηση-αποζημίωσης-για-βλάβες-σε-ηλεκτρικές-συσκευές-καταναλωτών-που-οφείλονται-σε-υπαιτιότητα-του-δεδδηε-final.pdf.

Μπορείτε να δείτε παρακάτω:

Σχετικά Άρθρα

exoikonomo2021.gov.gr: Εγκρίθηκαν οι πρώτοι οριστικοί πίνακες αποτελεσμάτων του «Εξοικονομώ 2021»

RadioVoice

Φορολογική συμφωνία με την Βουλγαρία προσφέρει “λαβράκια” στην ΑΑΔΕ

RadioVoice

Μοιρασμένοι μεταξύ e-shop και φυσικών καταστημάτων είναι οι καταναλωτές μετά τα lockdowns

RadioVoice

ΤΑΙΠΕΔ: Επιταχύνεται το πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων

RadioVoice

Ευρωζώνη: Σε νέα υψηλά πολλών ετών οι αποδόσεις των ομολόγων

RadioVoice

Αυτοκίνητα: Έρχονται διασταυρώσεις και πρόστιμα για 1,8 εκ. ΙΧ από σήμερα

RadioVoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα